15 Nisan 2012 Pazar

Yüksek MODEL

     Orhan Veli ne demek istiyor diye çook merak ederdim. Neymiş bu kelimelerin kifayetsiz kaldığı şey? Model'in bu gece yaptığı performansı anlatmak isteyince durdum kaldım. Meğerse adam böyle durumlardan bahsediyormuş.
     Mükemmel, muhteşem, harikulade, enfes, 10 numara, yok böyle performans... Harbiden bu kelimeler yetmiyor. Yazacak söz bulamıyorum!
     Yakın zamanda (2008) çıkmış olmasına rağmen (Değmesin Ellerimiz ile değil) bütün herkes böğürürcesine eşlik etti şarkılara. Sertap Erener'den hatırladığımız cover ''Yalnızlık Senfonisi''nde ortalık innnledi. (En sevdiğim parçası olduğundan bana öyle gelmiş de olabilir :)) )
     Grubun solisti Fatma Turgut şaşırttı beni. Yanlışlıkla Demet Akalın konserine mi geldim diye baktım :) Okan Bayülgen'e son çıktığı zaman görmüştüm kendisini. Zifiri karanlık saçlarına güneş doğdurmuş. Açıkçası pek hoşuma gitmedi bayağı bir yadırgadım. Halbuki sağ elmacık kemiğindeki BEN ile çok tatlı duruyordu siyahh. Neyse ki sesi ile Demet Akalın konserinde olmadığımı yüzüme vurdu :)
     Fatma'dan ziyade diğer grup üyelerinin (Can, Okan, Serkan ve davuldaki arkadaş) enerjileri çok yüksekti. Fatma'dan biraz daha bahsedeceğim. Zira kendisi Aydın (Söke)'lı olunca daha bi sevesim geliyor. Fatma, Dokuz Eylül Üni. Buca Eğitim Fakültesi Müzik bölümünden mezun olmuş. İzmir'de bir kaç yıl müzik dershanelerinde öğretmenlik yapmış. Eğer kendi tercihi değil se o da atanamayan öğretmenler ordusundanmış. Asıl tanınması Değmesin Ellerimiz parçası ve Okan Bayülgen'in Kraliyet Ailesi Jenerik Müziği ile oldu demek mümkün.
     Karanlığı bölen sarı saçlarına rağmen kelimelerin kifayetsiz kaldığı bir geceydi. Çok eğlen(dim)(dik), çok teşekkür ederim. Karanlığın içinde bizi kaybedecek siyah saçlarınla tekrar görüşmek üzere, bu sayılmaz :)))
     Bu yazıyı Okan Bayülgen'e göndercem o zaman sana ulaşması daha kolay olur. Umarım yardımcı olursun Okan :)


    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder