7 Nisan 2012 Cumartesi

Ben Bugün Yazmayacaktım ya

     Yarın sınavım var. Programı izledim. Laptopu kapadım. Adam gibi uyuyup sabah sınav için kalkacam. Aklıma geldi, yarına on maçlık bir kupon yapayım dedim. Neyse netten baktım maçlara falan yazdım kenara, e nete girilmişken bir twittera göz atmadan olur mu? Okan Abi'nin sayesinde takibe aldığım Polat Onur'un blogunu gördüm (http://polatonur.blogspot.com/2012/04/okan-sikayetciyiz.html?spref=tw) ve okudum. Şikayetçiymiş!
     Baştan sona katılmıyorum, sonlardaki bir cümlesi hariç. Evet saçmalıyorsun:) Medya Kralı bu gece çok eğlenceliydi. Her telden bir şeyler vardı. Feminizm kokusu, Anadolu kokusu, Yunan kokusu, Boş Bardak kokusu ortaya hoş bir karışım sunulduğunu düşünüyorum. Medya Arkası bölümü çok eğlenceliydi özellikle, izdivaçtan girildi, Okan'ın sekiz senesinden, yatak ayırma, mekan ayırma, ev ayırma, ikili ilişki, kraliyete veliaht erkek çocuktan çıkıldı :)
     Konuklar çok sohbet etmemişmiş. Haftada beş gecenin üçünde muhabbete sohbete doyuyoruz. Medya Kralı ve Disko Kralı eğlence gır gır şamata odaklı olduğu için diğer üç geceye göre sohbetin bir tık az olması normal.
     Reklamların çokluğu beni de sıkıyor. Oyunun kuralı bu olduğu için fazla kızmıyorum. Sonuçta bu adam bu kanaldan para alıyor, bu kanal da para kazanması lazım.
     Dipnot olarak sadece benle ilgili olan bir konuya da değineyim. Latif Doğan'ı görünce babamın düğün fotoğrafı gözümün önüne geliyor. Bu kadar benzeyemezler :)
     Yunan konuğa gol atmaya çalışan kadına gelince ona da bir kaç sözüm var. Ege'li biri olarak söylüyorum, Yunan halkı ile Türk halkı birbirine çok yakındır. Bizim oralarda Yunan vatandaşı, Yunan kökenli Türk vatandaşı çok var. Aynı deniz kokusu, aynı deniz tuzuyuz... Bilip bilmeden faşistlik yapma. Hep yediler bizi, birbirimize düşürmeye çalıştılar. Yok o ada bizimdi onlar aldı vs vs. Peki adama demezler mi Orta Asya nereee Ege Ada'ları nereeee?
     Okan Abi tercihini Akdeniz değil de Ege'den yana kullanırsan haberim olsun, güzel yerler biliyorum emekliler için :)))
     Polat Onur sabah sınavı kaçırırsam sorumlusu sensin :)


twitter.com/10uRcoban7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder