6 Nisan 2012 Cuma

Sigara

     Kırmızı, sarı, mavi ya da soft, box, en olmadı sarma tütün... Paketin bekaretini bozarken aldığım hazzı -o ilk sigarayı- hiç bir tada benzetemiyorum. Benim hatırladığım kadarıyla (10-12 yıl önce) sigara içenlere bu kadar baskı yoktu. Üniversite çağıma kadar ben de sigara içmeyen biriydim, sigara içenleri anlamazdım ama içme diye de bir baskım olmadı. Şimdiler de bazı tipler var bu tipleri gene olarak tahlil ettim. Toplum içinde pek bir sivreltisi olmayan, insanlar tarafından fark edilmeyen tipler oluyor bu tipler. Bir yer edinebilmek için acaba nereye bulaşsam diye bakınıyorlar. Gözlerini sigara içeni dikmişler, içenin yanına gelip (bu kişi tanınsın / tanımasın yeter ki  bir kalabalık içinde yer alsınlar) ''içtiğiniz sigara beni ve çevreyi rahatsız ediyor, söndürün'' (Nurhayat tiplemesi tonuyla veyahut Okan Bayülgen'in sigara belgesellerini seslendiren kız tonuyla) !
     Toplumda sönük tiplerin son hali bu, bu acayip tipler genelde kız olmuyor mu? Eyy Allah'ım al canımı! ''Paketteki ilk sigarayı orospu, son sigarayı orospu çocuğu içer'' derlerdi eskiden. Paketteki orospunun içtiği sigarayı da çocuğunun içtiği sigarayı da geriye kalan on sekiz sigarı da piç ediyorlar artık!

twitter.com/10uRcoban7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder