2 Nisan 2012 Pazartesi

Haftada Beeşş Gece Yalnız Kalmayacaksın

     Cuma ve cumartesi gecesini birleştirerek Medya Kralı ve Disko Kralı analizi yapmak istiyorum. Malum cumartesi gecesi Ygs gecesi olduğu için Disko Kralı erken bitti. Aslında bir çok kişi onu izliyordu bilmiyorum bundan haberdar mıydı? Çünkü 2006 senesinde adı o zaman Öss olan sınava gireceğim günün gecesi her nedendir bilmiyorum beni uyku tutmadı. Milli olacaktım bu yolda ondan mı bilemiyorum? Annem başımda kadın benden çok heyecan yaptı. Gram uyku yoktu bende ve aldım kumandayı o zamanlar actım Okan'ı izledim tüm gece.  Her neyse konumuz bu değil :)
     Geçen haftada bir bayan izleyici haftada beş gece Okan Bayülgen'i izlemekten bıkmış! E hani tv8'e geçmek kötü bir karardı, e hani riskti? İnsanlar izlemek istemiyor ama hem kanalı açıyor, izliyor, programa telefon bağlantısı yapiyor bu ne perhiz bu ne lahana turşusu :) Bu haftada İzmir'den Sema ya da Sermin Hanım telefona bağlandı ve kendi penceresinden Okan Bayulgen'i anlattı bize. Anlattıkları o kadar hoşumuza gitti ki sanki bizim içimizdekileri anlatıyordu. Hafta içi programlarında anket sonucların dahi yedi - sekiz binlerde dolaşıyor. yaptığın bilim ve eğlence karması programlarınla bizlere bir şeyler katıyorsun. Zaten okumayan bir toplumuz televizyon kutusuna kitlendik gidiyoruz. Sen de olamayacaksan seneye iyice aptallaşacağız. Unutma ki seneye de #BenimKahramanimSensin ler çıkacak, senin sayende ilk kez donör olarak kan verdim Ankara'ya gönderdim. Programın olmasaydı sence duyulabilinir miydi? Twitterda RT RT RT anca burda kalırdı!
     Medya Kralı Tuncer'in yeni sapsarı gold tab gibson (yazılış hakkında pek bir malumata sahip değilim) gitarı atışmalarıyla başladı. Okan bence tuncer'in karısını kıskanıyor :) Önderi görmekten artık sıkılsak da hala mavi gömleğiyle aynı yerindeydi. Dansöz kıyafetiyle Behsat Ç.'nin oyuncusuyla biraz uğraşıldıktan sonra pek ona da uğranılmadı bir daha. Tabiki hedef belliydi sol yanındaki Öykü German ve çabuttan çıkma tasarımcısının el yazısı ile renklenmiş açılır gibi duran (''Aman zaten ne var ki neyi görcez'') keten elbisesiydi. 
     Disko Kralı Fırat Tanış, Ümit Erdim ve partneri Tuğçe, Yufus Guney ayrıca adını şuan hatırlayamadığım sakallı sadrazam ve sol yanındaki Bülent Serttaş ile başladı :) 
Evet yanlış okumadınız Bülent Serttaş ya da içine Bülent Serttaş kaçmış Okan Bayulgen. Scoterı ile geneleksel söyle bir studyoyu turlayayım gezisi ile izleyenleri gülmekten kırdı. Ama bunun şusu gevşemiş diyerek konuyu kıvırmaya çalışsa da yemedik. Sadece motor sürmeye devam etmelisin abi :) Yandan açılan fermuarı ve tatil mevzusuna atlaması ( ben bunu ''Barbaros Şansal'ın Türkiye'de kimse eşcinsel olduğunu söylemiyor sorusuna -Beennn diye cevaplaması'' olayına benzettim) dışında Tuğçe'nin varlığından pek haberdar değildim. Ümit-Yusuf aşkı, Okan, Fırat, ve sadrazam abinin tatili, bayan garson derken program normal hızından biraz düşüktü bence Ygs'den dolayı.
     Haftada beş gece gelecek yıl da yalnız kalmak istemiyoruz! Bu arada seni izleyerek girdiğim sınavda hiç de iyi puan almamıştım, OSSye de YGSye de hepsine GAF'layıp yazımı burda,
     Hayır burda bitiriyorum :)

1 yorum:

  1. Gerçekten scoterın bir yeri gevşemiş olabilir çünkü Okan ona her bindiğinde daha sonra fırlatıp atıyor. O da haliyle yıpranmıştır:) Ayrıca ona önceki hafta Bülent Serttaş bindi ve düşmek kaymak için zorladı o da ayarlarını bozmuş olabilir :)
    Düşme tehlikesinde ben de kendimi çok kötü hissettim Okan da iyi toparladı iyi ki düşmedi Allah korudu.

    YanıtlaSil