20 Nisan 2012 Cuma

Yaşamına Arkadaşlık Edecek

 

     ''Medyaİşçisiarıyorum.Ä°nternet,televizyon,radyo,görselsanatlargibi farklıdisiplinlerinbiraradadurduÄŸubiralandakendiniifadeedebileceksencv.'' tweeti ile bir an da tüm gençliÄŸi harekete gerçiren cv yaÄŸmuruna tutulan on8 tv Türksat kablolu tv üzerinden yayın hayatına baÅŸladı. Herkes gibi ben de cv göndermiÅŸtim. Geri dönüş olmadı fakat ben o kadronun içindeyim. Sen de o kadronun içindesin. Nasıl mı? Ä°nteraktif olarak. Sadece seyirci olarak kalmayıp tweet atarak, blogunu yazarak bir ÅŸekilde iÅŸin kıyısında köşesinde olacaksın. Para mara yok ama yaÅŸamına arkadaÅŸ bulacaksın :)
     Misyon ve vizyon olarak beni çok etkiledi.(http://www.tv8.com.tr/s-18-0-on8-tv-hakkinda) Rating ve reklam kaygısı olmadan gençlerin isteklerine yönelik genç kadrolu bir kanal! Gençlik kanalı diye sabahdan akÅŸama kadar pop çalan kanallarla yediler bizi ÅŸimdiye kadar. Eminim ki on8 tv öyle olmayacak. Gençlik olarak biz ne istiyoruz? EÄŸlence, siyaset, sosyal sorumluluk, düşünme, seks... Tamam seksi kaldırabiliriz Türkiye bunu kaldırmayabilir :) Åžaka bir yana bunları içinde bulundurabilecek mi çok merak ediyorum. Aslında bir o kadar da eminim. Okan Bayülgen - tvde bir çok kez devrim yapan adam- ve onun genç çalışma arkadaÅŸları ile birlikte ''yine yaptı yapacağını'' dedirteceÄŸini biliyorum.
     Ä°nsanları bir araya toplayabilecek mi deÄŸil de, zaten bir arada seyreden insanları (ailece, uni. ew arkadas ortamında, yurtta) yalnız düşünürken düşüncelerini bir araya getirebilecek mi ya da düşüncelerine arkadaÅŸlık edebilecek mi?
     Ãœnlülerimizin ada maceraları, fatmanın tecavüzleri, muhteÅŸem tarihimiz, Hülya'lı yetenek avcıları, dest_i izdivaçlarımız, Saba'mızın kahkahaları, cinayet çözücüler, kaçanı bulucular, parmaklıklar ardında türkü şölenleri, mumya sedasayan, futbol yorum programları... Bunların yanında rating ve reklam kaygısı olmaksızın gençlerin isteklerine yönelik gerçekleÅŸecek programlar ile Türkiye'nin ihtiyacı olan gençlik kanalı on8 tv... Hadi bakalım hayırlı olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder