12 Haziran 2012 Salı

Kekleniyor Muyuz? 2

     Kelebek ödülleri dağıtilmiş. Izleyemedim sadece bir göz attım özet misali. Pek bir şey de kaybetmemişim hani. Bizim ilkokul müsameremiz daha zevkliydi doğrusu. Bir de o kadınlar ve erkekler ödül törenlerinde neden bu kadar çirkin oluyorlar çözemiyorum. Caanım Kivancım serseri ruhlu erkek hiç oldu mu o takım sana? Gůlsem kadınım güzel burunlum ve diğer hatunlar nedir bu tavus kuşu merakıniz? O yüzden mi sevmiyorum acaba ödül törenlerini, kadınlardan soguttukları için mi?
   
     Herkesin bildiği üzere Kelebek Hürriyet'in bir eki Hürriyet Doğan Grubu gazetesi, Kanal D Doğan Grubu kanalı. Yani ortada bir akrabalık söz konusu yabancıya gitmesin hesabı Yalan Dünya rüzgari esmiş törende. Ilk başlarda ne yalan söyleyeyim ben de izliyordum. Fena değil gideri vardi. Medya Kralı oncesi vakit geçirmek için yeterli oluyordu. Son dönemlerde gideri de gitti. Fena halde sıkıcı olmaya başladı. Artık paylaştıklari #'ler trending topic falan olamıyordu. Demekki izleyici artık bakmıyordu beğenmiyordu. Peki, bu Yalan Dünya neden ödüllere ambargo kurdu? Harbiden yabancıya gitmesin mevzusu mu vardı çok merak ediyorum. Yani bu ödüller neye göre belirleniyor?

     Pazartesi trendingin wordunu vuran L&M tek bir ödül alamadı. Worlde 1. Türkiye TTde en az 4 "#" L&M ile alakali ama Trt'de ve sizin kadar reklam yusuf yusufu çekmiyor, reklam verenleri kandırmak için uğraşmıyor, rayting s*k*nde degil yani Kafasına takmiyorlar. Adamlar eğlenerek işlerini yapıyorlar, e bu samimiyet izleyicinin içine işliyor artık senin takipcin oluyor. Ödül alıp alınmamasında değil göz göre göre keklemeyi çalışıyorlar! L&M almasa da gene daha çok izlenecek daha çok tepki alacak takip edilecek bu kesin de olay şu ödül töreni diyip kendileri yazıyor kendileri oynuyor. Şak şaklamaya devam!

     Behzat Ç'yi de yazmadan geçemeyeceğim. Pazar gecesi prensi Behzat Ç de eli boş döndü Kelebekten. Muhteşem Süleyman'ımız sağ olsun.

   
    ( Geçen yıl aynı törende Şirin'in kocası, Istanbul'un babası ne demişti; "Ekran yüzü olmayan babayı alır!". )


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder