9 Haziran 2012 Cumartesi

Gençlik Parkı'ndaki Fışkıyenin Önündeki Kız

     Merhaba;
     Uzun zamandır yazamıyorum. Bir Türk operatörün çağrı merkezinde '' xxx'e hoşgelsiniz ben Onur size nasıl yardımcı olabilirim?'' gibi cümleler kurmaktayım çünkü. Twitter hesabımda ''ne itaatkar ne hizmetkar'' yazıyor. ''Bana demeyin ne la Oğlum bak git''! Bunu derseniz Okan Bayülgen'e denen madem bu kadar sisteme karşısın ne işin var her on reklamın beşinde seslendirmede lafından bir fark kalmaz. Üstad açıkladı nedenini benim açıklamama gerek yok sonuçta bu işler Bodrum'da organik domates yetiştirle olmuyor.
     İş yerinden girdik madem, o zaman başlığa uygun olarak devam edeyim.( Başılığı koyarken bu hikayeyi zaten anlatacaktım bu neyin artistliği) Çalıştığım xx opetaröründe bir kız arkadaşım var. Nedenini sormaya, yüzümün kızarıklığı el vermediği için gerekli açıklamayı yapamıcam bu kız hakkında. Bir ayağı platinli demirli bir kız sizin deyiminizle engelli! Elit olamayan kısım için özürlü!!!
     Sohbeti çok iyi yüzü çok güzel bir kız. Hani bizim şu gecelerde fink atan  şarkıcı ve manken diye yutturulan kevaşelerden on kat daha tatlı ve güzel bir kız. Öncelikle kevaşe demek istemedim pardon. O kadar güzel bir yüzü ve ormanları kıskandıran bir gözü var ki anlamamam. Betimlemeler kifayetsiz kalır.
     Bir gün lokasyonun önündeyiz. Adını bilmediğim tanımadığım -yeni olduğum için- bir arkadaşım önümüzden geçti. Ayakları aksak yani dik duramıyor. evet elit kısım tanıdınız engelli! Ormanları kıskandırılan gözlü Merve:
     -Allah'ım sana şükürler olsun!
     Cümle bundan ibaret! Merve daha yirmili yaşlarında. Yaz aylarına girilirken yaşanan bu sıcakta arkadaşları gibi diğer kızlar gibi mini etek giyemeyen, belki de düğününde gelinlik altına bile jean giymek zorunda kalacak bir kız!
     Sen erkeksin belki anlamazsın arkadaş bunu okuyan bir kız varsa düşünsün her mini etek giyerken, hatta ve hatta miniyi kıçından yukarı doğru çekerken düşünsün! Bir etek giyip de gezemediğini... Biz erkekler için belki basit gelir sonuçta derler: ''Ne var len giymese ne olcak'' Malız biz bazen anlayamayız siz kadınlar bizim için de düşünün miniyi kıçınızdan yukarı doğru sıyırırken biz mallara da anlatırsınız. Dersiniz ki bol kale ve sen gol atamıyorsun. O zaman anlarlar belki!
     O ''Allah'a şükürler olsun'' bana öyle bir koydu ki. Her şeye isyan ederken. İsyanın başını çekecek olan şükür yolunda. Bir duruldum. Bir serpelendim.
     Bugün de Okan Bayülgen'e telefonla konuk olan Gençlik Parkı'ndaki fışkıyenin ve Türk Bayrağı'nın önündeki kıza Okan'ın yaklaşımı beni tekrar bir daha düşündürdü. Bu adam neden bu kadar adam. Sen onu Cuma günü davet ettin yaşama sevinci olarak Bendeniz ve sen oldun ya adamsın Okan! Bunu ister paylaş ister paylaşma zikimde değil. Bilirim sen sevmezsin övgüyü inan değil şeyimde! Çümkü bu adam olduğunu adamlığını değiştirmez! Senle tanışmayı en çok isteyen biri olarak o Gençlik Parkı'ndaki fışkıyenin önündeki kızı çok kıskandım. Tadını çıkar Gençlik Parkı'ndaki fışkıyenin önündeki kız!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder