18 Ekim 2013 Cuma

#BenimKahramanımSensin

     İki yıl öncesi yine bu zamanlar, Okan risk budur (o))) deyip tv8'e geçmişti. Kraliyet Ailesi #benimkahramanımsensin tagi ile bir kampanya başladı. Bugün ÇıplakKafa'da konuk olan annenin kızı Melis'le aynı kaderi paylaşıyordu. O güne kadar kök hücre bağışı, ilik bağışı nedir bilmiyorduk. Üst üste programlar yapıldı. Doktorlar konuk oldu gerekli açıklamalar yapıldı. Anne telefonla bağlandı. Başka bi programda hastaneye gidildi. Konunun önemi yeterince açıklandı.

   Eskişehir'de hem öğrencilik hem de iş uğraşları falan arasındaydım. Hastanın ailesinden akrabası da yanlış hatırlamıyorsam. Eskişehir Osmangazi Üni. Tıp Fakültesi Hastanesi'nde çalışıyordu. O hafta gittim. Kan örneğimi aldırdım. Örneği hastanede güzelce ambalaja koydular. Bir kutucuğa koyup kargo ile Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İbn_i Sina Hatanesi 06100 Sıhhiye Ankara adresine yolladım. Bu iş için toplamda hastaneye ulaşım da dahil olmak üzere 2 - 3 saat zaman ve 15 - 20 TL (kargo için) harcadım.Trafiği, ödevi, sunumu, çocuğu okuldan alması, patronun verdiği dosyaların yetişmesi y*arağı küreği... Yoğunsun anlıyorum. Ama koca bi hafta içinde harcayabilecek 2 - 3 saatin ve 15 - 20 Liran var öyle değil mi? 

     Ben bunu yaptım. Bir on sene kadar daha kan örneğimin geçerli olduğunu bugün de öğrenmiş oldum. Bi' işe yaramayan naçiz vücudum belki bi on yıl içinde birine can olabilir. Bununla gurur duyuyorum. Bir gün bir hastalığa yakalandığında birilerinden yardım almak zorunda kaldığında yüzünün kızarmaması için sağlığın yerindeyken bir şey yap. Hadi bi söz ver bu satırları okurken. '' Melis iyileşecek, boynuma sarılırken kulağıma #BenimKahramanımSensin diye fısıldayacak''. Haydi #MeliseCanVer                    





                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder