7 Mart 2013 Perşembe

Bekliyorum(z)


     On yedi... On sekiz doldurmayanlara satılamaz. On sekiz yaşından küçükler oynayamaz, kazandıkları taktirde biletlerine ikramiye ödenmez. On sekiz yaşından küçükler giremez.

     On sekiz... Ehliyet alabilir, kendi üzerine hat alabilir (hoş o on altı yaşına düştü ama çoğu kişi bilmiyor), bahis, çekiliş gibi şans oyunları oynayabilir, lise bitmiştir artık rahat rahat sakal bırakabilir, on sekizini doldurduğu için istediği mekana girebilir :). On sekizi doldurunca yapılacak bazı aktiviter... Bunlara istinaden On8 Tv'nin ismi mükemmel bir yaratıcılık olduğunu daha önce belirtmiştim.

     Genç kuşağın daha önemli bir özelliği de sabırsızlığıdır. Stand uplara konu olan mesaj daha giderken cevap gelmedi sabırsızlığı, pcyi başlatırkenki sabırsız bekleyiş (hatta eve gelince once pcnin start tuşuna basılır sonra üst baş değişilir), delikanlıdır araba/motor tam gaz kullanılır. Genç sabırsızlığını bunun gibi bir ton örnekle doldurabiliriz. On8 Tv'yi bekliyoruz. Yanlışım yoksa eğer bir yılı geçti. On8 Tv ha başlıyor. Ha başlayacak. Reyhan Tüysüz eylül gibi yazdı; ''Kasım'da yayındayız''. Bekledik olursa ekime olmazsa kasıma diye. Ekimler kasımlar oldu aralığa kadar. ''Ocak'ta yayındayız.'' Ocak oldu, şubat oldu. Mart oldu mart! On8 Tv'den tanıtım videoları dışında hala bir kıpırdama yok. Sizden kediler bile daha aktif bu ay. Tam anlamıyla bir bildiri yapmanın vakti gelmedi mi? Bilmiyorum eğer yapıldıysa da biz mi fark etmedik. Hoş dört bir koldan takipdeyiz. Digital platformlara ne zaman geçecek? Test yayını ne zaman bitecek? Sözde yarışma programı ne zaman başlayacak? ..................

     Kanal nasıl kurulur bilmem. Tv yayıncılığı hakkında bi bok bildiğim de yok. Bekara hanım boşamak kolay gelire çıkıyor yol biliyorum. Fakat benim gibi bir çok kişinin yukardaki sorulara yanıt aradığı malum. @okanbayulgen şeklinde ne tweetler atılmış bakıyorum bir çoğu kanal ile ilgili sorular. Tamam hepsini cevaplayamazsınız ama ''yaşamımıza arkadaşlık edecek'' ''yalnızca bizim için'' olacak olan kanal ile ilgili bilgi hakkımız yok mu? Sevgilisinden uzun süre mesaj gelmemiş adam tribiyle yazılmış bu naçiz yazımda bir cevap bekliyorum(z)!


                                                        

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder